?
Hulp nodig?
Gaan

Verzeker uzelf in het kader van uw professionele activiteiten.


Bescherm uzelf voor de ongevallen die kunnen gebeuren in uw bedrijf, toonzaal, … en waarvoor u aansprakelijk gehouden wordt. Ook door het uitoefenen van uw beroep, of door fouten van uw personeelsleden, kunnen er ongevallen gebeuren waarvoor u aansprakelijk wordt gesteld. 

Want een ongeval is snel gebeurd, met schadegevallen die al snel hoog kunnen oplopen. Een bezoeker wandelt door uw showroom, struikelt over een losliggend stuk tapijt en breekt zijn arm. 
U hebt een hotel en op een avond breekt er brand uit, waardoor er gewonden vallen.

  • Verzekeringen die op maat...

    ...van uw activiteiten kunnen gebracht worden

  • Uitgebreide waarborgen

Wat wilt u verzekeren?

Burgerlijke Aansprakelijkheid Ondernemingsrisico's

Kies voor de verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid Ondernemingsrisico’s: u en ook uw eventuele personeelsleden zijn verzekerd voor de schade die toegebracht wordt aan anderen tijdens de uitoefening van uw beroep. U kunt ook de schade die voorvalt na de levering laten verzekeren. Meer weten

Objectieve Aansprakelijkheid bij Brand of Ontploffing

Kies voor de Objectieve Aansprakelijkheid bij Brand of Ontploffing: het is een verplichte verzekering als u een zaak uitbaat of een activiteit organiseert in een voor het publiek toegankelijke ruimte. Meer weten

F-Cyber Comfort

Cyberaanvallen, datalekken, it-fraude, enz. zijn dagelijkse kost geworden. Multinationals, KMO’s, zelfstandigen, … allen worden ze het slachtoffer van hackers op zoek naar data, geld, info, enz. Of om uw onderneming in een slecht daglicht te stellen. De totale kost? Bijna onberekenbaar. De kost voor uw onderneming als het wordt getroffen door een geslaagde aanval? Misschien wel het einde van uw bedrijf. Bescherm u dus met onze cyberverzekering F-Cyber Comfort, dankzij de samenwerking met verzekeraar Zurich Insurance. Het is een gespecialiseerde verzekering waarmee u de schadelijke gevolgen van een cyberaanval kunt beperken en tot het minimum kunt herleiden. Meer weten

Wettelijke bepalingen


Heeft u een klacht?

Gelieve u dan in de eerste plaats te wenden tot de contactpersoon die belast is met uw dossier. Zijn/haar gegevens vindt u terug in onze briefwisseling. U kan uw klacht ook schriftelijk indienen op:

Federale Verzekering, Dienst Klachtenbeheer, Stoofstraat 12, 1000 Brussel.
Tel: 02 509 01 89 - beheer.klachten@federale.be 

Indien u niet tevreden bent met het antwoord van onze Dienst klachtenbeheer, kunt u zich richten tot de

Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel
Fax: 02 547 59 75 - info@ombudsman-insurance.be

Deze bepalingen doen geen afbreuk aan het recht van de (Kandidaat-)Verzekeringsnemer om een rechtsvordering in te stellen.


Hoe kunnen we u helpen?

Via telefoon

Al klant

Tel: 02 509 04 11

Ma - Vrij : 9u tot en met 17u

Nog geen klant

Tel: 0800 14 200

Ma - Vrij : 9u tot en met 17u       

Op afspraak

Zoek de adviseur uit uw regio

Uw persoonlijke adviseur

 


Uw bescherming als klant

Federale Verzekering stelt alles in het werk uw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van uw privéleven, het gebruik van uw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.

De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. U kunt deze segmentatiecriteria raadplegen.

Meer info

Jouw persoonlijk toegang tot Federale Verzekering ?

Alles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24, 
7 dagen/7 ! 

 

Meld je aanHeb je nog geen MY FEDERALE ?
Vraag het hier aan >

 

Onze schadeaangifteformulieren

Je vindt ze hier!