Beste klant,
We vragen, met uw gezondheid en die van onze medewerkers in gedachten, de regels rond social distancing te volgen. In de mate van het mogelijk vragen we zoveel mogelijk via telefoon of mail uw vragen te stelen.
Uiteraard kunt u ook een mail sturen naar info@federale.be of tussen 9u en 17u bellen naar ons InfoCenter op het nr. 0800 14 200.
Klik hier voor meer informatie over de verschillende voorzieningen die Federale Verzekering treft.
Hebt u schade geleden? Dan vindt u op deze pagina ook de gegevens van de betrokken diensten waarbij u terecht kent.
Tel: 0800 14 200
Van maandag tot vrijdag: 9u tot 17u
Tel: 02 509 04 11
Fax: 02 509 04 00
Ma - Vri : 9h tot en met 17h
Tel: 0800 14 200
Fax: 02 509 04 00
Ma - Vri : 9h tot en met 17h
Via telefoon : al klant
Tel: 02 509 04 11
Ma - Vrij : 9u tot en met 17u
Tel: 0800 14 200
Ma - Vrij : 9u tot en met 17u
Federale Verzekering stelt alles in het werk jouw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van jouw privéleven, het gebruik van jouw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.
De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. Je kan deze segmentatiecriteria raadplegen.
Alles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24,
7 dagen/7 !