?
Hulp nodig?
Gaan

Waarom een afspraak maken en niet gewoon een online simulatie?

 

Zo ben je zeker dat je de beste prijs krijgt. We bekijken samen met jou of je in aanmerking komt voor eventuele extra kortingen.

Bovendien geniet je van persoonlijk advies, op basis van jouw behoeften. We kunnen bijvoorbeeld samen met jou de meest geschikte vorm van compensatie voor je Omnium bepalen..

 

Ik maak graag een afspraak voor een vrijblijvende offerte op maat

 

Federale Verzekering, jouw compagnon de route!

 

 

Wist je dat we al 29.556 bestelwagens en lichte bedrijfsvoertuigen verzekeren? En dat we meer dan 26.000 ondernemers en zelfstandigen verzekeren voor zowel hun professionele activiteiten, als hun privéleven?

Elke dag zetten we ons in om jou te ontzorgen. Je kan steeds rekenen op je persoonlijke adviseur die steeds voor je klaarstaat en een antwoord biedt op al jouw vragen. 

Federale Verzekering werd opgericht door ondernemers in de bouwsector. We kennen de risico’s waarmee je geconfronteerd wordt dus maar al te goed. Ondernemers, zelfstandigen en bedrijfsleiders weten dan ook dat wij de professionele en privéverzekeringsoplossingen hebben waardoor ze hun activiteiten met een gerust hart kunnen uitvoeren.

 Maak dan nu een afspraak via bovenstaand formulier.

 

 

Wettelijke bepalingen


Op deze producten is het Belgische recht van toepassing.

Indien de verzekeringnemer een consument is: Het betreft een overeenkomst met een duur van 1 jaar, stilzwijgend verlengd voor dezelfde periode, behalve wanneer jij je er als verzekeringnemer ten minste 2 maanden voor de vervaldag van de overeenkomst tegen verzet. Als wij, als verzekeraar, ons willen verzetten tegen een stilzwijgende verlenging, dienen we dit te doen ten minste 3 maanden voor de vervaldag van de overeenkomst. Je kan als verzekeringnemer de overeenkomst ook opzeggen op eender welk moment na het verstrijken van 1 jaar na aanvang van de overeenkomst, mits je een opzegtermijn van 2 maanden respecteert.

Indien de verzekeringnemer geen consument is: Het betreft een overeenkomst met een duur van 1 jaar, stilzwijgend verlengd voor dezelfde periode, behalve wanneer jij je er als verzekeringnemer ten minste 2 maanden voor de vervaldag van de overeenkomst tegen verzet. Als wij, als verzekeraar, ons willen verzetten tegen een stilzwijgende verlenging, dienen we dit te doen ten minste 3 maanden voor de vervaldag van de overeenkomst. 


Ontdek de segmentatiecriteria voor onze verzekering Auto.
 
Heeft u een klacht?

Gelieve u dan in de eerste plaats te wenden tot de contactpersoon die belast is met uw dossier. Zijn/haar gegevens vindt u terug in onze briefwisseling. U kan uw klacht ook schriftelijk indienen op:

Federale Verzekering, Dienst Klachtenbeheer, Stoofstraat 12, 1000 Brussel.
Tel: 02 509 01 89 - beheer.klachten@federale.be 

Indien u niet tevreden bent met het antwoord van onze Dienst klachtenbeheer, kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel - Fax: 02 547 59 75 - info@ombudsman-insurance.be -  www.ombudsman-insurance.be

Deze bepalingen doen geen afbreuk aan uw recht om een rechtsvordering in te stellen. 

 

 

Iedere beslissing om de autoverzekering te onderschrijven, moet gebaseerd zijn op een uitgebreid onderzoek van IPID en de algemene voorwaarden. Je vindt ze hieronder.

Hoe kunnen we je helpen?

Via telefoon

Al klant:

Tel: 02 509 04 11

Ma - Vrij : 9u tot en met 17u

Nog geen klant:

Tel: 0800 14 200

Ma - Vrij : 9u tot en met 17u       

Ter plaatse

Zoek een kantoor of zetel

Jouw kantoor

 

Berekening premie

 

Aanvraag offertes

     

    Aanvraag offertes

    Jouw bescherming als klant

    Federale Verzekering stelt alles in het werk jouw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van jouw privéleven, het gebruik van jouw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.

    De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. Je kan deze segmentatiecriteria raadplegen.

    Heeft u een klacht?
    Meer info

    Jouw persoonlijk toegang tot Federale Verzekering ?

    Alles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24, 
    7 dagen/7 ! 

     

    Meld je aanHeb je nog geen MY FEDERALE ?
    Vraag het hier aan >

    Onze schadeaangifteformulieren

    Je vindt ze hier!