Beste klant,
In een al moeilijk jaar, kwamen de overstromingen van de afgelopen weken er nog eens bovenop. Door een natuurramp die zijn gelijke niet kende, verloren in de getroffen streken tientallen mensen het leven. En de materiële schade is niet te overzien. Ook wij willen onze klanten, gezinnen en getroffen ondernemers steunen waar we kunnen.
Om het leed enigszins te kunnen verzachten, namen wij een aantal maatregelen.
Hieronder vindt u alle nuttige informatie hieromtrent. Deze pagina zal stelselmatig verder uitgebreid worden.
Vul dan dit schade-aangifteformulier in en bezorg het ons terug.
Problemen? Bel uw kantoorhouder of adviseur. U kunt ons ook steeds bereiken op het gratis nr. 0800 14 200.
U kunt bellen naar ons InfoCenter op het gratis nr. 0800 14 200. Zij staan u bij met raad en daad. Ook uw kantoorhouder of adviseur helpt u graag verder. U vindt alle contactgegevens hier.
Uitzonderlijke omstandigheden roepen om uitzonderlijke maatregelen. Bent u bij ons verzekerd en is uw schadedossier geopend? Dan kunt u al een voorschot bekomen om de eerste, dringende herstellingen uit te voeren. De hoogte van het voorschot hangt van de geschatte, verzekerde schade. We werken met schijven, u vindt ze hieronder.
Neem vooral contact op met uw adviseur of kantoorhouder om een regeling op maat uit te werken.
Onze partner Confederatie Bouw verzamelde de gegevens van aannemers die ook tijdens het bouwverlof paraat staan om deze dringende werken snel en correct uit te voeren.
U vindt hier alle gegevens van deze bouwaannemers.
Ja. Sectororganisatie Comeos geeft haar leden korting op sommige goederen, en dit aan diegenen die getroffen zijn door de overstromingen. U hebt daarvoor evenwel een attest nodig. Dit wordt u opgestuurd bij opening van het schadedossier.
Is uw dossier reeds geopend en u heeft nog niets ontvangen? Neem dan contact op met ons InfoCenter op het gratis nummer 0800 14 200.
Tel: 02 509 04 11
Ma - Vrij : 9u tot en met 17u
Tel: 0800 14 200
Ma - Vrij : 9u tot en met 17u
Federale Verzekering stelt alles in het werk jouw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van jouw privéleven, het gebruik van jouw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.
De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. Je kan deze segmentatiecriteria raadplegen.
Alles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24,
7 dagen/7 !
Meld je aan | Heb je nog geen MY FEDERALE ? Vraag het hier aan > |