?
Hulp nodig?
Gaan
Overstroming

Overstromingsschade (juli 2021) - hoe helpen wij u verder?                    

 

Beste klant,

In een al moeilijk jaar, kwamen de overstromingen van de afgelopen weken er nog eens bovenop. Door een natuurramp die zijn gelijke niet kende, verloren in de getroffen streken tientallen mensen het leven. En de materiële schade is niet te overzien. Ook wij willen onze klanten, gezinnen en getroffen ondernemers steunen waar we kunnen.

Om het leed enigszins te kunnen verzachten, namen wij een aantal maatregelen.    

Hieronder vindt u alle nuttige informatie hieromtrent. Deze pagina zal stelselmatig verder uitgebreid worden.

 

U wil een aangifte doen van de schade die u geleden hebt?

 

Vul dan dit schade-aangifteformulier in en bezorg het ons terug.

Problemen? Bel uw kantoorhouder of adviseur. U kunt ons ook steeds bereiken op het gratis nr. 0800 14 200.

U hebt een vraag of u wil een stand van zaken van uw dossier kennen? 

 

U kunt bellen naar ons InfoCenter op het gratis nr. 0800 14 200. Zij staan u bij met raad en daad. Ook uw kantoorhouder of adviseur helpt u graag verder. U vindt alle contactgegevens hier

 

Hebt u recht op een voorschot?

Uitzonderlijke omstandigheden roepen om uitzonderlijke maatregelen. Bent u bij ons verzekerd en is uw schadedossier geopend? Dan kunt u al een voorschot bekomen om de eerste, dringende herstellingen uit te voeren. De hoogte van het voorschot hangt van de geschatte, verzekerde schade. We werken met schijven, u vindt ze hieronder. 

Neem vooral contact op met uw adviseur of kantoorhouder om een regeling op maat uit te werken.

 

Door de schade hebt u dringende werken uit te voeren? 

 

Onze partner Confederatie Bouw verzamelde de gegevens van aannemers die ook tijdens het bouwverlof paraat staan om deze dringende werken snel en correct uit te voeren.

U vindt hier alle gegevens van deze bouwaannemers.

 

Kunt u korting krijgen bij handelaren?

 

Ja. Sectororganisatie Comeos geeft haar leden korting op sommige goederen, en dit aan diegenen die getroffen zijn door de overstromingen. U hebt daarvoor evenwel een attest nodig. Dit wordt u opgestuurd bij opening van het schadedossier.

Is uw dossier reeds geopend en u heeft nog niets ontvangen? Neem dan contact op met ons InfoCenter op het gratis nummer 0800 14 200.

 

Hoe kunnen we je helpen?

Via telefoon

Al klant:

Tel: 02 509 04 11

Ma - Vrij : 9u tot en met 17u

Nog geen klant:

Tel: 0800 14 200

Ma - Vrij : 9u tot en met 17u       

Ter plaatse

Zoek een kantoor of zetel

Jouw kantoor

 

Berekening premie

 

Aanvraag offertes

     

    Aanvraag offertes

    Jouw bescherming als klant

    Federale Verzekering stelt alles in het werk jouw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van jouw privéleven, het gebruik van jouw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.

    De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. Je kan deze segmentatiecriteria raadplegen.

    Heeft u een klacht?
    Meer info

    Jouw persoonlijk toegang tot Federale Verzekering ?

    Alles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24, 
    7 dagen/7 ! 

     

    Meld je aanHeb je nog geen MY FEDERALE ?
    Vraag het hier aan >

    Onze schadeaangifteformulieren

    Je vindt ze hier!