?
Hulp nodig?
Gaan

F-Bijstand

Bij een ongeval in België (maar ook bij brand, diefstal, poging tot diefstal en daden van vandalisme), waardoor jouw voertuig niet meer kan rijden, kan je bellen naar het nummer 02 773 61 56 (24 uur op 24, 7 dagen op 7).
particulieren-mobiliteit-auto-bijstand

Wat houdt dit in voor u?

  • Het wegslepen van het voertuig
  • Het vervoer van bestuurder en passagiers, maar ook het verwittigen van de personen van jouw keuze zijn voorzien
  • Een vervangwagen

Waar dient u op te letten?

  •  F-Bijstand komt tussen bij een verzekerd schadegeval, niet bij panne...
  • ... in België (er bestaan bijstandsformules voor het buitenland)
  • De vervangwagen wordt enkel ter beschikking gesteld voor personenwagens

 

Wij bieden je de volgende diensten:

De eerste 3 voorwaarden op deze pagina zijn geldig voor personenwagens (voertuigen ingeschreven als wagens voor toerisme en zaken) en bestelwagens met een M.T.M. van 3,5 ton. Het laatste punt (de vervangwagen) is enkel voor personenwagens.

 

Wettelijke bepalingen

 

Op dit product is het Belgische recht van toepassing.

Het betreft een contract met een duur van 1 jaar, stilzwijgend verlengd voor dezelfde periode, behalve wanneer één van de partijen ten minste 3 maanden vóór de vervaldag van de overeenkomst zich ertegen verzet.

Ontdek de segmentatiecriteria voor onze verzekering B.A. Auto.

Heeft u een klacht?
Gelieve u dan in de eerste plaats te wenden tot de contactpersoon die belast is met uw dossier. Zijn/haar gegevens vindt u terug in onze briefwisseling. U kan uw klacht ook schriftelijk indienen op:

Federale Verzekering, Dienst Klachtenbeheer, Stoofstraat 12, 1000 Brussel.
Tel: 02 509 01 89 - fax: 02 509 06 03 - beheer.klachten@federale.be 

Indien u niet tevreden bent met het antwoord van onze Dienst klachtenbeheer, kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel - Fax: 02 547 59 75 - info@ombudsman.as.

Deze bepalingen doen geen afbreuk aan uw recht om een rechtsvordering in te stellen. 

Hoe kunnen we je helpen?

Via telefoon : al klant

Tel: 02 509 04 11

Ma - Vrij : 9u tot en met 17u

Via telefoon : nog geen klant

Tel: 0800 14 200

Ma - Vrij : 9u tot en met 17u       

Ter plaatse

Zoek een kantoor of zetel

Jouw kantoor

Jouw bescherming als klant

Federale Verzekering stelt alles in het werk jouw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van jouw privéleven, het gebruik van jouw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.

De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. Je kan deze segmentatiecriteria raadplegen.

Heeft u een klacht?
Meer info

Ben je al klant bij Federale Verzekering ?

Alles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24, 
7 dagen/7 ! 

Meld je aan

Heb je nog geen toegangscode ontvangen
voor My Federale ?

Vraag deze hier aan