Federale Verzekering is ertoe verplicht alle nodige administratieve maatregelen te nemen teneinde belangenconflicten te identificeren, te voorkomen en te beheren en de belangen van de klant maximaal veilig te stellen door de klant op een loyale, billijke en professionele wijze te behandelen. Zij dient ook transparant te zijn over de vergoedingen die zij ontvangt of die ze betaalt.
Meer informatie omtrent het beheer van belangenconflicten kan u hier vinden.
Meer informatie omtrent het vergoedingsbeleid vindt u hier.
Tel: 02 509 04 11
Ma - Vrij : 9u tot en met 17u
Tel: 0800 14 200
Ma - Vrij : 9u tot en met 17u
Federale Verzekering stelt alles in het werk jouw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van jouw privéleven, het gebruik van jouw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.
De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. Je kan deze segmentatiecriteria raadplegen.
Alles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24,
7 dagen/7 !
Meld je aan | Heb je nog geen MY FEDERALE ? Vraag het hier aan > |