?
Hulp nodig?
Gaan

Waarom een lening voor jouw woning aangaan bij Federale Verzekering?

 

De aankoop of de renovatie van je woning financieren is wellicht een van de grootste investeringen die je ooit zult realiseren. Wanneer je een hypothecair krediet aangaat, dan doe je dat best bij een partner die zijn expertise ten dienste van de klant stelt, en dit al meer dan 100 jaar...

Bij Federale Verzekering vind je financieringsoplossingen die aangepast zijn aan jouw projecten. Bovendien hebben wij een originele en vernieuwende oplossing ontwikkeld voor leningen aan verenigingen van mede-eigenaren!

 

  • Eenrechtstreeks contact

    Je kunt voor advies rechtstreeks contact opnemen met onze kantoordirecteurs.

  • Een partner die zijnexpertise ten dienste stelt van de klant

    Al meer dan 100 jaar ten dienste van de klant.

Wat wilt u verzekeren?

Hypothecair krediet

De aankoop, de bouw of de renovatie van je woning is wellicht de grootste investering van je leven. Bij Federale Verzekering vind je een krediet dat aan jouw projecten aangepast is. Meer weten

Schuldsaldo

De Schuldsaldoverzekering is een soort overlijdensverzekering waarmee je je gezin kunt beschermen als je overlijdt voordat het volledige krediet terugbetaald is. Afhankelijk van de onderschreven waarborgen, wordt het saldo van de lening geheel of gedeeltelijk aangezuiverd. Meer weten

Lening aan Vereniging voor Mede-Eigenaars

Federale Verzekering heeft een oplossing uitgewerkt voor leningen aan verenigingen van mede-eigenaren. Hierdoor kunnen renovatiewerken aan appartementsgebouwen worden gefinancierd. Meer weten

De waarborgen, uitsluitingen, limieten en uitbreidingen van de geldende waarborgen kunnen worden geraadpleegd in de algemene voorwaarden van de Overlijdensverzekering.

Ontdek de segmentatiecriteria van de Overlijdensverzekering.

Heeft u een klacht?

Gelieve u dan in de eerste plaats te wenden tot de contactpersoon die belast is met uw dossier. Zijn/haar gegevens vindt u terug in onze briefwisseling. U kan uw klacht ook schriftelijk indienen op:

Federale Verzekering, Dienst Klachtenbeheer, Stoofstraat 12, 1000 Brussel.
Tel: 02 509 01 89 - fax: 02 509 06 03 - beheer.klachten@federale.be

Indien u niet tevreden bent met het antwoord van onze Dienst klachtenbeheer, kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel - Fax: 02 547 59 75 - info@ombudsman.as.

Deze bepalingen doen geen afbreuk aan uw recht om een rechtsvordering in te stellen. 

 

 

Hoe kunnen we je helpen?

Via telefoon : al klant

Tel: 02 509 04 11

Ma - Vrij : 9u tot en met 17u

Via telefoon : nog geen klant

Tel: 0800 14 200

Ma - Vrij : 9u tot en met 17u       

Ter plaatse

Zoek een kantoor of zetel

Jouw kantoor

Jouw bescherming als klant

Federale Verzekering stelt alles in het werk jouw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van jouw privéleven, het gebruik van jouw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.

De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. Je kan deze segmentatiecriteria raadplegen.

Heeft u een klacht?
Meer info

Ben je al klant bij Federale Verzekering ?

Alles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24, 
7 dagen/7 ! 

Meld je aan

Heb je nog geen toegangscode ontvangen
voor My Federale ?

Vraag deze hier aan